Ärtpuré



   
Anton fick Första och Andra Mosboken av sin mormor i doppresent så idag ska vi prova att göra Ärtpuré. Hoppas att han kommer att tycka om det. Han sov bra i natt. Han somnade vid 20.30 och sov till 2.30 då han bara vaknade för att äta, nästa gång vaknade han 5 då han vaknade för att äta och somna om, klockan 7.30 vaknade han igen och då gick vi upp för dagen. Jag gick och la mig vid ca 22.30 så jag har också fått sova en del, skönt. Andreas jobbade extra igår så han ligger och sover nu. Vi kanske ska ta och åka till IKEA idag och handla lite till "Antons rum". Han behöver lite backar att lägga leksaker i och även en nattlampa...

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jammi, ärtpure! Jag längtar efter Anton, vi kanske kan ses i helgen? Milo längtar efter Tjabo också.

2008-08-27 @ 09:17:23
Postat av: Emelie

Ja Tjabo skulle behöva leka lite, han är sååå uttråkad... Vi hörs till helgen, vi kanske ska måla om sovrummet då det beror på om Micke har tid.

2008-08-27 @ 21:48:31
URL: http://tovetrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0