Badleksaker


Idag har jag och Anton vart med Andreas mamma
och handlat lite. Först så följde vi med henne när hon
skulle vaxa benen och efter det så åkte vi till Babyproffsen
i Länna och köpte en matstol som Anton kan sitta i när vi
hälsar på hos hans farmor och farfar. Jag köpte några
badleksaker till Anton, han gillar att bada och brukar leka
med en schampooflaska :-) så då tyckte jag att han kunde
få några riktiga badleksaker. Efter vi vart på Babyproffsen
så åkte vi till Maxi och handlade lite mat... Jag köpte lite ny
barnmat till Anton, den här gången fick han Broccolipuré,
den åt han när vi kom hem och gillade den. Köpte även
blåbärspuré som han ska få ha till sin gröt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0