Bakplåtspapper



  
Anton har haft en jobbig natt. Han vaknade vid ca 3 och somnade inte om förrän vid ca 5. Vet inte vad det va med han, han ville inte äta nåt och låg bara och sparkade med benen och gnällde och grina. Och att jag va trött och blev sur på han gjorde inte saken bättre :-) På morgonen har jag försökt ge han gröt men han åt bara ett par skedar och erättningen ville han bara ha några klunkar av, vet inte vad det är med han...Här sitter han nu och leker med ett bakplåtspapper som jag stoppat in i ett örngott, han river sig i ansiktet annars och han gillar att prassla med bakplåtspapper så då gjorde vi på det här sättet... Billig leksak och himla rolig:-)

Anton är till salu idag, endast 1kr för dom som vill ha en grinig unge.

Kommentarer
Postat av: jeanette wirenbark

Hej nu är jag också vaken,jag köper gärna Anton idag,blir det lagom med 50 öre!!! Farmor

2008-08-10 @ 10:05:14
Postat av: Emelie

50öre blir bra. Men det är ingen leverans på han...

2008-08-11 @ 07:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0