Dopet



   
   
Igår hade vi dop för Anton, det va trevligt och jag tyckte det va lyckat och vädret vart ju superbra. Jag och Andreas va nöjda och hoppas att alla andra va det också. Tyvärr så känner man lite att man inte räcker till att sitta och prata med alla gäster men vi gjorde så gott vi kunde. Prästen va bra och Anton va på okej humör med tanke på att vi faktiskt väckte honom för att börja cermonin... TACK Micke och Jeanette för allt arbete och tid ni har lagt ner på Antons dop, hoppas ni vet hur mycket vi uppskattar allt ni gör för oss. Och TACK alla gäster för att ni ville komma på Antons dop han fick verkligen jättefina presenter av allihopa. Och TACK till Sussi för att du ville bli Antons gudmor.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ni var också jätteduktiga. Speciellt Anton, med alla människor som ville titta och hålla och fota. Solen i ögonen hade han också. Det blev verkligen ett jättefint dop, precis som det ska vara. Vad mycket gott ni hade bakat. Min mage står i åtta hörn idag. Det blir många fina minnen och foton till Anton när han blir större att titta på. Roligt med den lilla assistenten....Hoppas att ni vilar och tar det lugnt idag, jag tror ni behöver det. Många kramar till er alla.

2008-08-25 @ 15:33:47
Postat av: Pappa/Morfar

Tack för igår. Det var jättetrevligt. Och vilken tur med vädret det var. Hoppas att ni har kunnat vilat idag för det tar på krafterna att ordna med sånt här.



Har lagt upp alla bilder jag tog på min blogg. Bara att plocka dom du tycker är bra. Vissa kan vara lite suddiga men nån eller några borde väl vara ok.



Ha det bra så hörs vi snart igen...krama Anton go natt från mig.

2008-08-25 @ 20:17:57
URL: http://smultronet.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0