En bättre natt



                                           
Inatt har Anton sovit bra. Han vägrade att somna i sin egen säng, han vart
jättearg och skrek som om han skulle tappa luften. Så jag tog honom till
vår säng och där somnade han på 2minuter, sen efter ca en halvtimme när
jag skulle gå och lägga mig så flyttade jag över honom till sin säng och det
gick bra. Vet inte vad det är han har fått för sig, nåt trots av nåt slag. Ca 6.30
valde han att gå upp idag, så vi har vart vakna ca 1 timme redan. Han sitter
just nu i gå-stolen och leker med sin napp. Han ska snart få lite gröt till frukost
och sen sova lite för han är redan trött igen... Idag ska vi till BVC för att mäta
och väga honom, det ska bli spännande för det va en månad sen vi var där sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0