Kladdigt!


Tjabo pussar på Anton och han blir alldeles kladdig :-) Anton verkar tycka det är kul...

Anton har sovit ganska bra i natt. Han somnade vid ca 20.00 och vaknade ett par gånger innan 23.30 men somnade om, 23.30 åt han mat och sov till ca 3 då han åt igen, sen vaknade han ett par gånger till under natten och åt igen vid ca 5.30 och klockan 7.00 gick vi upp för dagen. Han har börjat äta jättemycket på nätterna. Från att ha ätit ca var 4e timme (1-2 gånger per natt) till att äta var 3e eller varannan timme (3-4 gåmger per natt). Jag antar att det är nån fas han går igenom, en fas som gör att han sover lite oroligt och växer mycket så han behöver mycket mat. Hoppas jag får min bok idag som jag har beställt så jag kan läsa vad som sker i hans liv just nu...

Kommentarer
Postat av: Emma

oj vad han äter ;)

Delta i min tävling - du får välja priset om du vinner..

2008-08-18 @ 07:45:28
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Raija

Vilken härlig bild. Förstår att han gillar att gosa med Tjabo.

Kan det vara så att han behöver kraftigare mat inför natten, för att hålla hungern borta?

2008-08-18 @ 09:47:43
URL: http://www.raija.org/#home
Postat av: Emelie

Jag ger han gröt vid ca 19 för att han ska hålla sig mättare men han vaknar iallfall och är hungrig... Vet inte varför han äter så mycket på nätterna. Han äter inte så mycket på dagarna

2008-08-18 @ 10:46:55
URL: http://tovetrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0