Lite lek på morgonen



  
I morse vaknade Anton vid 7 när Andreas kom in i sovrummet för att lägga sig och sova... Han låg och pratade högt och länge. Till slut så gick jag och hämtade honom så han fick ligga mellan oss och jollra. Han låg och pratade i säkert en halv timme sen somnade han igen. Klockan 8.30 vaknade han igen och då gick vi upp. Så nu har han ätit lite frukost och är jätteglad och sitter i sin gå-stol och leker. Vi hade tänkt åka till Sandra och hälsa på men hon skulle inte vara hemma, hon skulle på dop i Gnesta. Så nu vet jag inte vad vi ska göra idag, jag ska börja med att göra lite kaffe till mig så man kan tänka klart :-)

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Hej!



Jag är medlem på en bra sida där du kan få poäng och sedan presenter



Bli medlem här

http://www.SuperGratis.se/?r=43278



Mvh N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-08-03 @ 09:45:23
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0