Sover dåligt



                                           
Anton sov dåligt i natt igen. Han somnade bra vid ca 21 men sen har han
vaknat till och från hela natten, säkert 30 gånger. Jag tror att han helt enkelt
vill ha närhet. Så när jag fått nog av att vyssja om honom för 30e gången vid
ca 5 på morgonen så fick han sova i vår säng. Han sover lite bättre där och
det är inte lika jobbigt att få honom att somna om. Hoppas att den här perioden
snart går över. Det händer tydligen nåt i hans liv nu vid 4 månader har jag hört
så jag har beställt en bok om barnets olika utvecklingssprång så man kanske
förstår han mer. Den heter Växa och upptäcka  världen. Hoppas den är bra och
att jag får mer förståelse för vad det är han går igenom så man slipper bli frustrerad...

Kommentarer
Postat av: Pappa/Morfar

Stackars liten. Hoppas att det vänder snart och att både du och han får sova ostört på nätterna.



Ha en fortsatt bra dag

2008-08-13 @ 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0