Anton hjälper mig att städa



  
Anton gillar vår dammsugare och brukar sitta i gå-stolen medans jag dammsuger men idag ville han inte det så då fick han vara på golvet. Han kom på att man kan använda dammsugaren som gå-vagn, han ställde sig mot den och sen gick han med den framför sig :-) Varje gång det tog stopp blev han superförbannad så då fick jag vända den så han kunde gå åt ett annat håll... Så han gick med dammsugaren medans jag dammsög hela lägenheten, han tyckte det va superkul och jag visste ju vart han va hela tiden :-) Han är allt lite knasig... Idag har vi vart på Öppna förskolan i ca 1,5 timme, vi gick både dit och tillbaka och Anton sov i vagnen båda promenaderna, skönt med frisk luft.

Kommentarer
Postat av: Pappa/Morfar

Stor-killen. Håller han på så här så går han omkring innan julafton. Undrar hur han fixar tomten :)



Ha en bra kväll...

2008-12-04 @ 19:49:17
URL: http://smultronet.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0