Besök av min pappa



  
  
Igår hade vi besök av min pappa och hans hund Teo. Dom kom vid ca 12 och
åkte vid ca 17.30. Hans fru Raija va hemma deras andra 2 hundar för hon kände
sig lite dålig. Tjabo hade jättekul, dom lekte massor både ute och inne. Tjabo
och Teo fick varsin skål med glass också när vi åt så dom skulle svalka sig lite :-)
Anton sov en hel del när pappa var här, men det va ju så himla varmt så han orkar
ju inte att vara vaken så långa stunder så. Vi drack kaffe och åt lite smörgåsar och
glass och pappa kolla i fotoalbum och så pratade och lekte med Anton. Det va kul
med besök. Jag ser ju inte dom i min familj så ofta eftersom alla bor en bit ifrån mig.
Men innan sommaren är slut så ska jag åka och hälsa på hemma hos pappa...

Kommentarer
Postat av: Pappa/Morfar

Det var en mysig dag tycker jag. Synd att inte Raija kunde följa med.



Anton lyckades att vända på sig till slut. Han gjorde ju några tappra försök i söndags. Det går fort nu med utvecklingen.

2008-07-28 @ 20:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0