En pratglad Anton



                        
                       
I går somnade Anton redan vid 20.00, han var så trött av all värme. Men han
vaknade redan vid 00.30 och ville äta och jag tror han hade ont i magen. Sen
vaknade han vid ca 4.00 igen, han fick mat då också men jag tror det va magen
som väckte honom. Han fick sova brevid mig från klockan 4 då han bara sprattlade
och väckte sig själv var 10e minut, för då kunde jag hålla han i handen så han
somnade om på en gång igen. Klockan 6.30 fick han mat igen men åt inte mycket
utan ville bara ligga och prata så det fick han fram till ca 7.00, då gick vi upp. Så
nu har han suttit ca 30 minuter i gåstolen o babblat medans jag ätit frukost och
plockat undan lite. Nu är klockan 8.30 och han har precis somnat, kommer nog
bara soca ca 20 minuter som vanligt men han laddar batterierna iallafall :-)
Vi får se vad vi ska göra idag det beror på hans humör, hankan ju vara trött och
grinig eftersom han inte sovit så bra i natt... Varmt kommer det nog bli idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0