Ge-kås Ullared


Imorgon ska jag och Anton åka till min mamma för vi ska
åka till Ullared :-) Tjabo ska vara hemma med Andreas för
han är ledig. Dom får nog en trevlig och lugn vecka tillsammans.
Jag och Anton kommer vara borta från måndag förmiddag till
lördag förmiddag, så 6 dagar blir vi borta. Ska bli skönt och
göra nåt, det blir trist i längden att bara vara hemma. Innan
vi åker så ska Anton vaccineras på måndag klockan 11.30,
hoppas att det kommer gå bra och att han sover i bilen hela
resan till mamma. Dom brukar tydligen bli ganska trötta
efter sprutan och kan få lite feber, vi får se hur det blir.
Ska till apoteket och köpa alvedonsuppar för spädbarn innan
vi åker, kan vara bra att ha. Nu sover Anton så jag ska passa
på att vila lite, han sov dåligt i natt igen och sov hos mig halva
natten. Han hade ont i magen igen och är förkyld så han har lite
svårt att andas. Men med lite närhet och magmassage så
somnade han om igen. Ska koka lite koksaltlösning till honom,
det funkade bra förra gången han var förkyld, han fick lättare
att andas. Men nu ska jag vila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0