Hej hopp...


Idag är Andreas äntligen ledig och kommer vara hemma tills på måndag
kväll då han börjar jobba igen. Det känns som om vi inte setts på evigheter.
När han va ledig sist så va jag i Ullared och när jag kom hem så jobbade
han i 5 dagar. Nu är klockan 8.15 och jag och Anton har varit vakna sen 7.
Vi ska snart åka och handla med min svärmor Jeanette, vi ska till Willys
och handla lite mat till Anton och kanske blöjor, sen ska vi köpa nya blommor
till graven (Andreas mormor) för sniglarna hade ätit upp allt. Jävla mördarsniglar!
Det blir nog ganska fint väder idag men det blåser ganska mycket så det blir
ingen båttur, kanske imorn....

Kommentarer
Postat av: Pappa/Morfar

Tjocka kinder :) och lika glad och lycklig som vanligt. Han verkar trivas i den där stolen.



Här är det också halvstorm idag, blåser som tusan.

2008-07-16 @ 10:39:57
Postat av: mamma /mormor

hej Emelie

Vilken underbar bild.

den är nu min nya skärmbild

2008-07-16 @ 19:19:18
Postat av: Pappa/Morfar

Den är för härlig den bilden. Blir så full i skratt så fort jag ser den. Han verkligen strålar av lycka.

2008-07-17 @ 12:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0