Nybadad

  
Anton ligger på skötbordet och har precis badat. Han gillar verkligen att
bada, han plaskar och pratar och sjunger mest hela tiden. Ibland blir han
lite ledsen när han ska upp ur badet, men det är nog för att det blir så kallt.
Han har haft skorvsalva i håret idag så han var tvungen att bada. Efter badet
så blev han så trött att han somnade direkt. Han blir alltid väldigt trött och
lugn efter att han har badat. När han vaknar ska han få hjälpa mig att vattna
blommorna det gillar han.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej Emelie

Jag har inte hört av mig ,du vet med tiden... Jag åker bort samtidigt som du, ska till min lilla mamma i Jämtland. Åker tåg, åker själv, semester. Har present till Tjabo och Anton och fleecetröjan till dig men det tar vi när alla kommit hem . Ha det så bra nu du och guldklimpen.

2008-07-06 @ 20:10:11
Postat av: Emelie

Hej Sussi! Ja tiden räcker inte alltid till tyvärr...Vad skönt för dig med lite semester. Ska dom få presenter, då blir dom glada :-) Ha det så bra i Jämtland så hörs vi när du kommer hem...

2008-07-06 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0