Ute på tomten



  
Igår passade vi på att vara ute på tomten i skuggan och leka. Anton hade
sina sandaler på sig som han fått av farmor, det va ganska blött i gräset för
jag hade vattnat massor kvällen innan. Vi satt ganska länge ute och hade det
skönt. Jag passade på att fixa lite med mina fötter, filade och smörjde och
höll på. Efter det tänkte jag läsa lite i en bok som jag lånat av Jeanette, SÅ DUMT!
av Mia Törnblom, men ganska precis när jag slagit upp boken så tröttnade Anton
så då fick vi hitta på nåt annat. Ska göra ett nytt försök idag med boken för den
ska tydligen vara jättebra. Andreas ska åka bort över helgen, han ska paddla kajak
från fredag morgon till söndag dag. Så idag ska vi hjälpas åt att städa hela hemmet
och att packa hans saker och pyssla med lite andra hemma sysslor.

Kommentarer
Postat av: Pappa/Morfar

Lilltuffingen. Keps och skor. Det är till att börja bli stor :)



Varmt som en bakugn här idag. Igår hade tydligen Eskilstuna den högsta temperaturen i hela Sverige.



Ha en fortsatt bra dag, stor & många kramar till er alla.

2008-07-24 @ 16:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0