Vi har fixat lite



                                           
Igår fixade vi lite i trädgården. Jag klippte gräset och Andreas körde med trimmern.
Sen vattnade jag och Anton rabatten och krukorna och rensade även lite döda blad
och blommor. Så nu är det fint igen. Det va JÄTTE varmt igår så vi tog lite i taget så
det tog ett tag innan vi blev klara men det gjorde inget för vi hade inget annat speciellt
för oss. Andreas packade och fixade det sista inför deras paddlingsresa. Hoppas dom
får kul... Han har åkt nu vid 8.00, hans pappa skulle köra dom med båten till Dalarö och
hämta kajakerna. Det är närmare vattenvägen än bilvägen... Själv så ska jag och hämta
min mamma på Centralen vid 11. Hon kommer med tåget och ska hälsa på, kul...
Vi ska nog åka och ta en fika på Notholmen men sen vet jag inte vad vi ska hitta på, det
beror lite på värmen och vad Anton orkar. Man känner redan nu att det kommer bli HETT
idag. Men hellre sol än regn, man blir ju aldrig nöjd med sommarvädret :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0