Anton vid matbordet

 
                                            
Igår satt Anton en stund i sin matstol vid bordet när vi åt. Han tyckte det
va jättekul att vara på samma nivå som oss och sitta. Han önskar nog att
han va större än han är. Efter ca 5 minuter så tror jag han började få lite
ont i ryggen för då ville han byta ställning och fick då sitta i sin babysitter.

Idag ska jag och Anton åka och köpa en ny skötväska på Babyproffsen,
jag vet inte om Andreas vill följa med... Och ikväll ska jag och Andreas
gå ut och äta och gå på bio, Andreas föräldrar ville vara barnvakt. Det ska
bli skönt att komma hemifrån utan barn och hund :-) Så det tackar vi för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0