Antons första natt i spjälsängen

 
Det här är mitt i natten och han ligger och drömmer och sover såå gott!


Det här är på morgonen när han precis har vaknat och sträcker på sig...

Anton sov jättegott i sin säng!!! Jag rullade ihop hans täcke som en korv
runt honom så sängen inte skulle kännas så stor. och la ett tunnare täcke
på honom, som han natuligtvis sparkade av sig på ca 10sekunder, han vill
inte ha täcke på sig. Måste köpa fler pyjamasar med fötter på till hösten
tror jag. Han somnade vid 22.30 ca och sov till klockan 6 då han vaknade för
att äta och sen somna om. Sen vaknade han vid 8.30 och behövde då byta
blöja kände jag, det luktade i hela rummet :-) Efter det var vi vakna. Det blev
en lång natts sömn, jag gick och la mig samtidigt som Anton, var så himla
trött igår. Hoppas det går lika bra för Anton i natt...

Kommentarer
Postat av: Raija

Härligt att både du och Anton fått ordentlig sömn och att han sover gott i sin säng nu.

2008-06-12 @ 07:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0