Arbete pågår



     
    

Idag har vi fixat vår tomt. Jag, Anton och Jeanette åkte vid klockan 10 till
trädgårds handeln här i Tyresö och gick där och strosade och köpte blommor
i ca 2 timmar. När vi kom hem så va Anton hungrig så han fick mat medans
Jeanette åkte och parkerade bilen. Sussi och valpen Milo kom strax efter vi kommit
hem, hon hade med sig sallad som vi alla åt innan vi började med trädgården.
Tjabo och Milo lekte nästan hela tiden, förutom en liten stund då Tjabo valde att
vara inne och vila lite. Anton var med ute, han satt i babysitter en stund och lite i
sin gå-stol men sen sov han ca en halv timme i vagnen också. Han har varit nöjd
hela dagen hittills idag, han är lugnare när det är varmt. Nu ska jag ut och vattna lite,
jag har fått tillsägelse av mina hjälpredor att vattna varje dag :-) Så det ska jag göra.
          TACK SÅ HEMSKT MYCKET FÖR HJÄLPEN SUSSI OCH JEANETTE!!!

Kommentarer
Postat av: Raija

Vad kul att få hjälp i trädgården....blev det fint sen?

2008-06-26 @ 19:56:03
Postat av: Emelie

Det blev jättefint... Ska lägga upp lite bilder senare

2008-06-26 @ 20:18:30
Postat av: Sussi

Jag vill gärna se efterbilderna när allt är klart. Vattnade ni när jag hade gått eller? Milo sov som en stock när vi kom hem. Han har till och med ätit en extra matportion i dag... Det var kul att påta i din trädgård och vad fort det går när man är många. Anton var ju jättemysig och glad hela tiden. Nu är det bara Milo som behöver lära sig att tagga ner.

2008-06-26 @ 22:13:00
Postat av: Emelie

Ja vi vattnade länge i rabatterna när du gick och vi spolade av plattorna och möblerna också. Jag har även vattnat en gång till nu och haft spridaren på i ca 2timmar. Det är kul och hålla på om man är fler tycker jag. Ja Anton verkar gilla värmen och han börjar bli bättre med ögonen och solljuset. Tjabo är jätte trött, han har vilat och sovit hela dagen... Milo är ju bara en busig liten valp, jag tycker han är rolig. Dom blir ju gamla o slöa så fort sen...

2008-06-26 @ 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0