Besök av valpen Milo igen



  

Igår hade vi besök av valpen Milo med familj igen, även min svärmor Jeanette
var här. Vi skulle kolla på Allsång på Skansen men det ville inte Anton att vi skulle
göra, han hade lätteont i magen så han skrek eller pep mestadels av tiden, stackars
liten. Men idag klockan 10.30 ska vi till BVC så då ska vi fråga dom vad vi ska göra
och även be dom kolla öronen på honom, för det kan ju vara öronen och inte magen,
vem vet...

Tjabo tyckte det va kul med besök och dom lekte i säkert 1,5 timme i sträck. Pella
va ute och gick med båda hundarna en sväng så de fick kissa lite och det gick bra.
Det va länge sen Tjabo lekte så här mycket, han brukar bara leka i ca 15 minuter sen
tröttnar han. Anton tyckte också att det va jättespännande att titta på när hundarna
lekte. Han sprattlade och for med armar och ben :-) Hoppas dom kommer tillbaka snart
så Tjabo får ha lite kul ibland...

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej på er!

Kul att hamna på förstasidan för första gången i livet. Hur gick det på bvc? Vad sa dom om mjölken till Anton? Ringde dig idag för jag hade tänkt att vi skulle hjälpas åt med din trädgård och Anton men nu sa Jeanette att det blir i morgon för er. Det kommer att bli jättefint. Jag är så hedrad och stolt över förfrågan att bli gudmor till denna lilla underbara unge. Det är som Pella säger, "Han är väääärldeeeens gulligaste..." Vi hörs!

2008-06-25 @ 17:32:28
Postat av: Emelie

Hej Sussi! På BVC sa de att vi skulle prova mjölkfri ersättning i en vecka och se om det ger resultat... Ja det vore kul om du ville vara gudmor till Anton. Du kan ju komma över imorn och göra oss sällskap om du vill. Ta med dig hunden också, det skulle Tjabo gilla...

2008-06-25 @ 17:48:41
Postat av: Sussi

Hej igen

Jag ska till tandläkaren och slänga ut 2000:- i morgon. Pella får ta Milo så länge. Jag ska ha smyckesöppethus för grannarna från 17 så eventuellt hinner jag titta förbi en stund mitt på dagen. Hoppas att det funkar med nya mjölken. Vad är den gjord av är det laktosfri eller baserat på sojaprotein?. Vi hörs i morgon.

2008-06-25 @ 21:04:48
Postat av: Emelie

Hej igen... Vet inte om den är laktosfri eller baserad på sojaprotein, ska o köpa den imorn så då vet jag det... Hoppas verkligen att det blir bättre. Vi hörs!

2008-06-25 @ 21:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0