Glada färger i trädgården

image280
Nu börjar det blomma och växa mycket i trädgården. Skönt med sommar och värme. Tyvärr är jag inte ute så mycket på grund av att Anton är så ljuskänslig. Han tycker att det är för ljust även i skuggan. Men jag försöker passa på att vara på tomten när han sover, vilket inte är så mycket nu för tiden. Tänkte köpa ett par solglasögon åt honom och se hur det går, han gillar inte ens att ha mössa så vi får se om det blir godkänt. Värt att prova iallafall...

    
   

Jag har planterat två lila Syrenbuskar på framsidan av huset. Det ser så trist ut när man kommer hem tycker jag och vill även ha lite fint där. Ska köpa nån enstaka blomma och plantera där också, nån som gillar ganska mycket skugga.

 

Kommentarer
Postat av: Raija

Vad fint det börjar bli på din uteplats. Kommer bli jättesnyggt i sommar när de kommit upp mer.

2008-06-05 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0