Klädkammaren rensas...

     
Vi har tänkt rensa klädkammaren i säkert ett halvår men det har inte blivit av. Men äntligen har vi tagit tag i det. Jag började igår med att ta ut alla sakerna så nu är hela lägenheten full med saker. Alla kläder ligger i spjälsängen, alla kartonger på soffan och en del saker i hallen och i sovrummet så nu är det svårt att komma fram. Efter att jag tagit ut alla saker igår så skulle vi äta sen så somnade jag på soffan så det blev inget mer gjort igår. Så nu måste jag fortsätta idag!

Kommentarer
Postat av: Raija

Visst är det skönt att rensa mellan varven, för man spar så mycket som man ändå inte använder igen.

2008-06-02 @ 12:08:21
Postat av: Pappa/Morfar

Det är nog det enda man kan hålla på med just nu, att jobba inomhus. Det är alldeles för varmt att göra några större ingrepp ute. Det är bäst att göra sånt senare på kvällen när den värsta hettan har gett sig. Igår fixade vi till "kryddplatsen" med stenar runt lådan. Det blev jättebra.

Hur är det med Antons förkylning? Har den gett med sig något? Inge kul att vara snorig när man är liten.

Hade gott och hälsa Andreas

2008-06-02 @ 13:32:55
Postat av: Emelie

Antons förkylning är densamma... Ska ringa BVC imorn o kolla om det finns nåt att göra för han...

2008-06-02 @ 18:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0