Midsommarafton


Det va en trevlig midsommar med massa god mat. Anton va väldigt lugn hela dagen, jätteskönt. Han sov mycket, jag antar att det va all den friska luften... Vi hade femkamp och jag vann en liten whiskeyflaska :-)

 Micke ligger i gröngräset och tar tid        
 Uffe springer med kotte mellan benen (femkamp)
 Andreas och Anton ger hundarna vatten
 Anton och jag på promenad så att han ska somna
 Anders, Sussis bror
 Nejdan (Anders flickvän) och Anton 
 Tjabo är trött av allt lekande
 Här sitter vi och pratar och dricker 
 Jag försöker få Anton att somna igen... 
 Uffe och Tjabo grillar korv
 Sussi och trötta valpen Milo
  Pella och valpen Milo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0