Renovering av trädgården



 Den här rabatten i vänstra hörnet ska bort helt, inget blommar där...

   
... så dom blommorna som finns i den rabatten ska placeras på de tomma ställen i de här rabatterna.
Jag ska bara ha perenner i rabatterna för jag hinner inte med dom annars, det räcker med att rensa
och hålla efter. Men i mina 3 krukor som står vid granarna ska jag ha några fina sommarblommor
samt en ampel ovanför bordet och stolarna och en kruka på bordet blir det nog också.

Så imorn så kommer Jeanette hit och hjälper mig med trädgården och Anton, så nu ska det äntligen bli
fint, har lidit hela sommaren för hur det ser ut. Jag ska köpa gräsfrön och jord så jag kan så gräs i
vänstra hörnet och så ska jag köpa några nya blommor till krukorna för jag har fortfarande penseérna
kvar :-) Dom har gjort sitt för länge sen....  Äntligen blir det ordning och reda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0