Utmaningen

Är det nån som nappar på utmaningen... Kopiera detta och ge dina svar i din blogg och lämna en kommentar så hittar jag dig.

Brukar du komma i tid:
Oftast, men har lite svårare med det sen vi fick lille Anton

Hur lång är du: 153cm

Kan du laga mat: Tycker att det är kul ibland och gör mitt bästa...

Vad jobbar du med/pluggar du: Mammaledig, annars jobbar jag heltid som barnskötare på förskola

Vad har du på dig just nu: Ljusblå tunika, ljusgrå capribyxor, trosor, BH och Foppatofflor

Har du någon fobi: Nej inte direkt, gillar inte höjder, spindlar, myror och getingar 

Vilket är ditt senaste inköp: 2st barnvagnar, den första blev ett felköp så jag var tvungen att köpa en till

Din favoritdryck på morgonen: KAFFE

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Försäkringskassan (föräldrapenning)

Vad hade du sönder senast: En bordslampa, tappade den i golvet

Varm favoritdricka: Kaffe

Favoritdricka när du är riktigt törstig: LOKA

Saknar du någon just nu: Min familj, mamma, pappa, lillebror mm... och solen förstås :-)

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Säga dumma komentarer om mig eller min familj

Någon jag stör mig på: Personer som tror de är bättre än andra

Senaste person du ringde: Andreas

Senaste person som ringde dig: Min mamma

Vad drack du senast: Kaffe

Vill du har barn: Har precis fått barn, vet inte om jag vill ha fler

Längtar du till din nästa födelsedag: Nja, fyller 30 så det är blandade känslor

Är du sugen på något nu: Godis, det är jag alltid sugen på

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 4-6

Använder du hudkräm: På hela kroppen efter jag duschat/badat

Micropop eller poppa själv: Micropop

Brukar du baka: Jag är periodare

Röstade du i det senaste valet: Nej

Vilken låt lyssnade du senast på: Radion i bilen

Vad tycker du är äckligt: Kattbajs i sandlådan och lever

Har du pengar på mobilen: Har abonemang

Har du haft djur: JA! Katter, marsvin, kanin, undulat, vattensköldpadda, fiskar, guldhamster och 3st hundar. har för tillfället bara en hund, en Labrador på 5år som heter Tjabo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0