Vi har varit på IKEA

 
Idag har jag och Anton varit på IKEA. Vi åkte mest för att ha nåt att göra
men även för att kolla om de hade nåt kul på barnavdelningen...

 
Köpte tre nallar till lekbågen på babysittern. De som satt på bågen från
början var beiga och jättetrista. Så jag klippte bort dom och sydde dit 
dom här istället.


Köpte även en glasburk att ha vällingen i. Hade tidigare en plastburk men
den såg så tråkig ut och den står ju framme hela tiden så då är det roligare
med en lite finare. Tyvärr hade dom inte den jag tänkt men den här duger bra.

Kommentarer
Postat av: moster ulla

Hej Emelie och familj.

Den här sidan är jätte kul att läsa,den har du gjort jätte bra.Vad stor Anton har blivigt och så söööööt,lite lik mej faktisk.(hi,hi).Ha det så bra.Ha nu en trevlig fortsättning på din hemsida.jag kommer att fortsätta läsa den om hur Anton växer och utforskar världen.Många kramar till Anton,ja till er också såklart.

2008-06-24 @ 00:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0