Äntligen en ny soffa!

image222

   Då har vi äntligen köpt en ny soffa, de andra var så himla osköna tyckte jag och så satt man så konstigt i dom. Det blev en i tyg den här gången, som jag har längtat efter det. Vardagsrumsmattan har vi kastat  ut oxå, man behöver ingen matta på sommaren och våren tycker jag, det är mer lättstädat utan och mycket fräschare på nåt sätt... Men det blir nog en ny till hösten som vanligt. Våra mattor brukar bara hålla ett år pga av hunden, sen är de för smutsiga. Tror att det kanske blir en rund matta nästa gång, vi får se. Hur som helst så är jag nöjd med vår nya soffa!

Kommentarer
Postat av: Raija

Snygg soffa ni skaffat er. Och som du skriver, en viktig sak är ju att den är skön också. Vi är jättenöjda över vår nya soffa och schäslongen också, fast fåtöljerna är lite i hårdaste laget om man ska sitta länge.

2008-05-26 @ 11:10:00
Postat av: ilona

gud va fint! en liten fråga bara: vart köpte du tapeten ifrån ?

2008-08-01 @ 10:42:19
URL: http://justiloon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0