Kladdig Anton igen

   
Nu har vi smörjt in huvudet på Anton igen. Den här gången provade vi olika frisyrer. Tror han gillade tuppkammen bäst...

Han har tyvärr blivit jättetorr i ansiktet och vi smörjer där också flera gånger om dagen, så just nu ser han inte så rolig ut. Tror att det kan vara eksem i ansiktet, men jag vet inte riktigt. Vi ska till BVC på onsdag då ska jag be dom kolla. Det är rutinkontroll med barnläkare den här gången på BVC så det är ju tur, hon borde ju se vad det är han har i ansiktet och vad man kan göra åt det. Hoppas verkligen hon vet vad det är för det blir bara värre för varje dag, det börjar sprida sig ner mot halsen och axlarna på honom. Stackars liten!

Kommentarer
Postat av: Raija

Vilken charmig tuffing, speciellt den första bilden med tuppkammen. Stackars liten....hoppas utslagen inte kliar....och jag hoppas att läkaren vet vad som kan göras.

2008-05-26 @ 11:03:18
URL: http://www.raija.org
Postat av: Pappa

Hej,

Han ser stentuff ut på första bilden, men lite moloken ut på de andra 2. Hoppas att han inte har blivit allergisk mot nånting (tvättmedel, shampo) utan att det är lätt åtgärdat. På sista bilden ser han ut som en liten maffioso...hård och med slickat hår "...gör du om det här igen morsan då slänger jag nappen på dig" (med hård röst genom ena mungipan).

Pappa/Morfar

2008-05-26 @ 13:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0