På besök i Hallstahammar 1-3 november



  
  
Jag och Anton har varit i Hallstahammar och hälsat på. Min mamma har fyllt år så vi åkte dit för att uppvakta henne. Vi var till min mormor och fikade och sen va vi en sväng till Västerås och kollade lite. För ovanlighetens skull så köpte jag ingenting... På söndagen så va min kompis Linda förbi en sväng, hon har aldrig träffat Anton innan och hon tyckte att han va såååå söt. Anton är fortfarande väldigt förkyld och hostar mycket. Han är väldigt hes också och det rosslar mycket när han andas, men han är pigg och har sovit bra de senaste nätterna.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

hej

vilken fin bild du har tagit på Pölsa.

saknar er redan,vi syns snart igen hoppas jag

kram

2008-11-03 @ 18:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0