Morgonpigg liten kille



  
Här sitter Anton i sin säng klockan 6.45 på morgonen och han är jätteglad. Han har sovit si sådär i natt men det verkar påverka mig mer än han :-) Nu på Morgonen så har vi vart på en timmes promenad med Jessica och hennes hund Zita. Vi gick runt vid ankdammarna och vid stallet. Det va skönt ute och Anton tyckte det va jättekul att titta på hundarna... Han somnade sittandes efter ca 30min ,då la jag han ner i vagnen och han sov sen resten av promenaden... Vi ska nog gå tillsammans imorgon med, vi får se...

Kommentarer
Postat av: Pappa/Morfar

Hehehe, han ser lite nyvaken ut. Jag har ringt ett par gånger. Ser nu att du har varit ute på promenad. Ringer snart igen.



Ha en fortsatt bra dag

2008-10-13 @ 12:45:12
URL: http://smultronet.org
Postat av: Emelie

Hej pappa. Vi har bytt teleabonnemang så hemtelen fungerar lite si o så... Ring på mobilen

2008-10-13 @ 13:40:59
URL: http://tovetrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0