På besök i Hallstahammar 24-28 september



  
  
   

Jag, Anton och Tjabo har vart i Hallsta och hälsat på några dagar. Jag passade på att träffa några av mina barndoms kompisar Veronica och Frida, det va jättekul att ses. Sen va vi ute och shoppade lite en dag och en dag va vi en kort sväng på en loppis och sen så va min pappa och Raija förbi på en fika och för att träffa Anton och min mormor och morfar kom också förbi en kort sväng. Anton fick en del nya leksaker, en gul bil och pop up leksak av sin mormor och kritor och ritpapper av mig mm...Grannens katt kom in genom dörren en dag och då passade Tjabo på att leka lite. Kattungen är van vid Labradorer så den va inge rädd alls. Tjabo tyckte att den va jättespännande :-) Det va trevligt som vanligt att hälsa på mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0