Läkarbesök igen :-(

 
Igår va Anton ganska grinig så jag tog febern på han och tro det eller ej men han hade feber, 39,1 grad och nu på morgonen så har han 38,1 så idag måste vi boka en läkartid för att gå och kolla varför han fortfarande är sjuk. Han kan ha haft feber i flera dagar för jag har inte kolla det för att jag trodde att han skulle bli frisk nu när han ätit penicillin i en vecka, stackars liten... Och att han fortfarande va lite trött och så trodde jag berodde på penicillinet. Undra vad det kan va den här gången...

Kommentarer
Postat av: Raija

Stackars lille Anton....kanske penicillinet inte bet på det han hade. Hoppas ni får bra hjälp nu.

2009-04-07 @ 08:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0