Legogubbe i munnen



  
Anton gillar att leka med en legogubbe, han har den i munnen hela tiden och andas genom den :-) Han är lite tokig! Idag har vi varit på Öppna förskolan från ca 9-11 och klockan 14.30 ska vi vara på BVC för en 10 månaders kontroll. Hoppas det går bra. Vår dator kraschade i förrgår så igår fick jag sitta och prata med DELL halva morgonen och plocka ur delar ur våran dator mm.... Tills slut så verkade vi hitta felet, det va ett av minneskorten som det va fel på så nu ska dom skicka ett nytt, hoppas att det kommer fungera bättre då.

Kommentarer
Postat av: Pappa/Morfar

Passa så att han inte sätter den i halsen bara. Men den kanske är för stor att få ner?!?



Ha en fortsatt bra dag.



Såg att det var ett av minnena som var trasigt. Som jag misstänkte. Minnet, grafikkortet eller hårddisken. Hoppas den går bättre sen. Jag skulle testa att installera Linux i alla fall. Du kan ladda ner en ISO fil som du sen bränner. Starta upp datorn med den och testkör. Kommer inte ihåg, men jag tror det blir det första alternativet. Inget kommer att försvinna eftersom du kör från skivan, så det är inget du ska vara orolig för att nåt försvinner.

2009-02-25 @ 16:13:59
URL: http://smultronet.org
Postat av: Emelie

Nej legogubben är för stor för att sätta i halsen. Hoppas det går bättre med det nya minnet....

2009-02-25 @ 17:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0