På besök i Hallstahammar 3-5 januari



  
  
Nu har jag, Anton och Tjabo kommit hem igen. Det va trevligt i Hallstahammar, svinkallt va det också ca 20 minusgrader hela tiden... Igår va vi ute och åkte lite pulka med Anton och så va min kusin Elinor och hennes två barn Denise och Rasmus förbi på besök både på lördagen och söndagen. Vi va även hem till min mormor en sväng och fikade lite. Igår kväll va jag hem till min kompis Veronica och hälsade på, jag åkte dit vid ca 19.30 när Anton hade somnat för natten.

Kommentarer
Postat av: Elinor

vilka fina bilder det blev.....

Denise saknar redan dig Anton...

Vi kanske kommer över någon helg när min mamma inte jobbar och hälsar på. Massor av kramar från Denise Rasmus Elinor och Mikko TILL ER

2009-01-05 @ 19:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0