Vi lagar barnmat



                                            
Nu på morgonen så vaknade Anton klockan 6 efter att ha sovit bra, han har vaknat endast 2 gånger på hela natten. Så jag har plockat undan lite i köket och då kom jag på att jag va tvungen att göra lite barnmat för den är snart slut. Det blev fläskfile med potatis, morötter och broccoli. Samma saker som jag brukar ha i när jag gör med fisk men jag tänkte att han kan behöva äta nåt annat. Hoppas det går bra, det är ju trots allt broccoli i och han äter ju allt med broccolismak :-) Och till mig så tog jag fram lite frukt till min morgondrink, banan, mango och ananas blev det idag. Det blandar jag med lite lättfil och dricker på mornarna, smakar ok men jag äter helst inte alls på morgonen utan dricker helst bara ett par koppar kaffe...

Kommentarer
Postat av: Raija

Vilken underbar min lillplutten har på bilden.

2009-01-09 @ 08:20:43
Postat av: Pappa/Morfar

...han ser lite trumpen ut (ett fint bokord)



Ha en bra dag

2009-01-09 @ 08:59:29
URL: http://smultronet.org
Postat av: Emelie

Ha ha... Han ser ut så där när han pratar, han putar med munnen då... Han har än så länge sagt: Titta, mamma och pappa.. Kul

2009-01-09 @ 12:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0