Hjälp oss välja!

  
Vi behöver ett nytt databord men har lite svårt att välja. Dom som vi väljer mella är de tre bilderna ovanför. Alla är i ekfaner (bilden på sekretären är i björk men vi ska ha en ek i sånt fall) Kan inte bestämma vilket som är finast och mest praktisk... Andreas gillar inte sekretären nå vidare så den blir det nog inte, men jag tycker den verkar bra med all förvaring och så slipper man se den "fula" datan när man inte använder den. Vad tycker ni??? Skriv gärna en kommentar...

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

hej

alla var fina,men jag tror att skivan på sekretären

kan gå sönder när Anton börjar hänga i den.Den som döljer "dataklumpen" verkar ju praktisk.kram mamma

2009-06-03 @ 19:59:55
Postat av: jeanette

Hej jag tycker den som är i mitten är finast, den verkar också bäst, jag tror sekretären inte håller, det behövs bara att Anton hänger i skivan några gånger tror jag hej svejs!!!

2009-06-03 @ 21:22:37
URL: http:// Jeanette
Postat av: Bror

Den i mitten tycker jag / Bror<3

2009-06-04 @ 21:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0