Myser...

 
Anton har precis ätit frukost och sitter just nu i soffan och myser med Tjabo. Anton gjorde illa sig i munnen igår kväll innan han skulle lägga sig, det kom mycket blod och han grinade mycket... Och när han väl skulle lägga sig så tog det säkert 45minuter innan han somnade och på bara de första 2 timmarna så hade han vakanat säkert 7 gånger. En av gångerna va han så ledsen så han fick komma upp och få en alvedon, tänkte att han hade ont i munnen. Sen la jag han i våran säng istället och där sov han bättre. Nu ska vi ta och ge oss iväg till Öppna förskolan en stund...

Kommentarer
Postat av: Pappa/Morfar

Aj då, stackars liten. Men å andra sidan är det ju väntat att barn slår sig titt som tätt.



Ha en fortsatt bra dag



(jag får reda på om jag får jobbet i Västerås inom kort, kanske redan idag)

2009-06-08 @ 09:09:35
URL: http://smultronet.org
Postat av: mamma/mormor

stackars liten Anton.ser mysigt ut när han myser med Tjabo,klarade han av att ligga länge eller vart det en halvminut,som man förväntar sig av den lilla busen:-)kram

2009-06-08 @ 18:19:11
Postat av: Emelie

Han låg faktiskt ett tag och gosade med Tjabo. Jag hade förväntat mig att han skulle hinna resa sig innan jag ens hade hämtat kameran :-)

2009-06-08 @ 19:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0