Anton har feber



  
Igår va Anton ganska grinig hela dagen och började bli snorig, på kvällen så ville han sova för natten redan klockan 17.00 ca... Jag badade tillsammans med Anton sen fick han kvällsmat. Efter det tog jag febern på honom och då hade han 38,7 grader. Så han fick en flaska välling och gå och lägga sig vid ca 18.15. Han vakande 2 gånger i natt av att han behövde bajsa och efter det så flyttade jag över han till våran säng så han fick sova tillsammans med oss. Han har vaknat till och från hela natten och grinat. Nu på morgonen tog jag febern på han igen och nu har han 38,4 grader så idag blir det att vara hemma och mysa och titta på favoritprogrammet I drömmarnas trädgård.

Kommentarer
Postat av: Pappa/Morfar

Hoppas att han är frisk till helgen, för ni kommer väl?



Ha en fortsatt bra dag

2009-03-25 @ 08:38:18
URL: http://smultronet.org
Postat av: Anonym

Hej pappa! Jo då vi komme rom Anton är frisk. Kommer vid 15.00 och åker nog hem vid ca 17-18...

2009-03-25 @ 18:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0