Otur idag

   
Idag har jag inte haft nån vidare tur. Jag som hade sett fram emot att få rå om mig själv och hunden ikväll för Anton ska sova borta hos farmor och farfar men han har blivit sjuk, lite feber och dunderförkyld och inte alls pigg så nu vet jag inte om jag har hjärta att lämna bort honom. Sen så hade jag planer på att Tjabo skulle få gå och bada lite i sjön och kasta lite apport men det regnar ute och så hade jag tänkt tvätta fönstrena här hemma men det går inte om Anton är hemma och inte så bra när det regnar... Inget blev som jag hade tänkt idag...

Kommentarer
Postat av: Pappa/Morfar

Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig. Man undrar varför man ska vakna såna dagar. Men å andra sidan blir det genast bättre igen dan efter.



Vad har Anton för märke på näsan? Eller har du skräp på linsen?



Ha en fortsatt härlig helg. Krama Anton

2009-05-23 @ 22:46:42
URL: http://smultronet.org
Postat av: Emelie

Anton har ramlat lite, slog i näsan i vårt lilla fågelbad på tomten...

2009-05-24 @ 14:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0