Anton leker



  
Idag är det måndag och jag har precis lämnat Anton på dagis, är bara hemma en snabbis innan jag börjar jobba för att byta om. I helgen har det varit full fart på Anton. Igår va Antons farmor och farfar här och åt kvällsmat och Anton busade hela tiden så han blev alldeles svettig... Han gillar att ha besök. Han har busat en hel del med Tjabo också i helgen, han har sprungit runt med sig korg på huvudet, den han brukar ha leksaker i. Det tyckte både Anton och Tjabo va jättekul...

Kommentarer
Postat av: Sussi

Härlig unge! Kul att det händer något i bloggen, det är lite stiltje nu när du börjat jobba.

2009-11-02 @ 11:27:06
Postat av: Pappa/Morfar

Hehe, tokfrans. Vad skönt att han har blivit frisk och kan vara på dagis igen



Ha en fortsatt bra dag. Gick det bra med datorn?

2009-11-03 @ 10:00:02
URL: http://smultronet.org
Postat av: Emelie

Det går ganska bra med datorn. Den funkar för det mesta, men vi måste nog ringa DELL för den stänger av sig nån gång om dagen fortfarande men den går att starta igen iallafall

2009-11-03 @ 15:21:58
Postat av: Raija

Härliga bilder på busungen Anton. De har då fantasi att kunna leka med det mesta.

2009-11-03 @ 23:33:36
Postat av: Gunilla

Länge sen jag såg Anton, vad roligt han har med Tjabo vilken snäll hund,kan jag komma förbi någon dag och träffa Anton och er jag kanske åker till Graven på Söndag jag kan ringa och höra om ni är hemma liten kort visit. Hälsning Gugge

2009-11-20 @ 17:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0